Opis

Judaistyka

Opis

Realizacja dostaw i usług na Wydziale Neofilologii musi być zgodna z aktualną Ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz Zarządzeniem Rektora UWr:

  1. Dostawy i usługi realizowane na podstawie uzyskanej zgody dysponenta środków finansowych w granicach planu rzeczowo-finansowego jednostki (§13a pkt. 2 RUZP) na minimum 14 dni przed złożeniem zamówienia na dostawy lub zleceniem wykonania usługi (wzór w załączniku nr 1): 
    • napisanie książki 
    • wykonanie specjalistycznego tłumaczenia 
    • wykonanie specjalistycznej recenzji 
    • napisanie specjalistycznej publikacji 
    • przygotowanie i wygłoszenie referatu, wykładu oraz przeprowadzenia zajęć 
    • sporządzenie dokumentacji projektu badawczego 
    • projektowanie okładek i wzorów graficznych na potrzeby Uniwersytetu 
    • usługi pełnienia funkcji asystentów dydaktycznych dla studentów i doktorantów z niepełnosprawnością i innych o podobnym charakterze 
    • usługi korekt językowych 
    • opłaty za udział w zjazdach, sympozjach, konferencjach, targach itp. 
    • usługa związana z publikacją w punktowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych, specjalistycznych, w szczególności w zagranicznych (do pisma należy dołączyć kosztorys wydawniczy do akceptacji) 
    • honorarium za recenzje oraz inne czynności w ramach przewodów doktorskich, postępowań habilitacyjnych oraz postępowań o nadanie tytułu profesora, realizowanych na podstawie umów cywilno-prawnych zawieranych z osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej 
    • usługa publikacji i wydawania publikacji naukowych (do pisma należy dołączyć kosztorys wydawniczy do akceptacji) 
    • opłata członkowska 
    • opłata patentowa 
    • zakup biletów wstępu (teatr/kino itp.) 
    • opłata za promotorstwo stopni naukowych 
    • zamówienie skanów w bibliotekach i archiwach 
    • naprawa aparatury badawczej w sytuacjach wymagających natychmiastowego wykonania zamówienia tj. zagrażających ciągłości badań naukowych. 
  1. Aby dokonać zakupu lub zrealizować usługę poniżej 20 000 PLN, należy postępować zgodnie z poniższą procedurą: 
    • szacowanie ceny (zebrać co najmniej trzy: oferty/ zrobić zrzuty ekranu ze strony dostawcy lub usługodawcy np. zrzuty ekranu menu) 
    • obliczenie szacunkowej kwoty (zebrane kwoty z ofert dodane do siebie i podzielone przez ilość ofert) 
    • nadanie numeru sprawy i uzupełnienie Wniosku w EZD (wzór w załączniku nr 2) 
    • przesłanie w EZD Wniosku + (jeśli otrzymaliśmy dofinansowanie spoza jednostki np. od Rektora, Dziekana) pisma poświadczającego dofinansowanie + zebranych ofert do akceptacji (dyrektora jednostki -> koordynatora zamówień publicznych->pełnomocnik ds. finansowych-> dziekana itd.) 
    • w wybranych przypadkach przygotowanie i podpisanie umowy (informacja u pełnomocnika ds. finansowych) 
    • po otrzymaniu akceptacji w EZD przez wszystkie jednostki można dokonać usługi/ dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony (tylko w przypadkach uzgodnionych z pełnomocnikiem ds. finansowych) 
    • rozliczenie dostawy/ usługi: faktura ( opis faktury w załączniku nr 3, przekazanie do podpisu) + protokół+ umowa (jeśli jest wymagana). 
  1. Aby dokonać zakupu lub zrealizować usługę powyżej 20 000 PLN, należy postępować zgodnie z poniższą procedurą: 
    • szacowanie ceny (zebrać co najmniej trzy: oferty/ zrobić zrzuty ekranu ze strony dostawcy lub usługodawcy np. zrzuty ekranu menu) 
    • obliczenie szacunkowej kwoty (zebrane kwoty z ofert dodane do siebie i podzielone przez ilość ofert) 
    • nadanie numeru sprawy i uzupełnienie Wniosku w EZD (wzór w załączniku nr 2) 
    • notatka z szacowania załączana do Wniosku w EZD (wzór w załączniku nr 4) 
    • przesłanie w EZD Wniosku+ (jeśli otrzymaliśmy dofinansowanie spoza jednostki np. od Rektora, Dziekana) pisma poświadczającego dofinansowanie + notatki z szacowania + zebranych ofert do akceptacji (dyrektora jednostki -> koordynatora zamówień publicznych->pełnomocnik ds. finansowych-> dziekana itd.) 
    • po otrzymaniu akceptacji w EZD Wniosku i załączników przez wszystkie jednostki, należy przygotować i podpisać umowę na dostawę/ usługę i zawrzeć ją z Usługodawcą/ Dostawcą (https://bip.uni.wroc.pl/212/112/wzory-umow.html
    • po obustronnym podpisaniu umowy można dokonać usługi/ dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony  
    • rozliczenie dostawy/ usługi: faktura (opis faktury w załączniku, przekazanie do podpisu) + protokół+ umowa.  
  1. Dostawy i usługi realizowane na podstawie przetargów ogólnouczelnianych oraz umów ramowych: 

https://intranet.uwr.edu.pl/umowy-ramowe
https://intranet.uwr.edu.pl/dzial-zakupow
https://intranet.uwr.edu.pl/dzial-utrzymania-majatku
https://international.uni.wroc.pl/pracownicy-uwr/procedura

a) między innymi dostawy:  
– dostawa sprzętu elektronicznego (komputery, monitory, urządzenia peryferyjne, akcesoria) 
– dostawa tonerów 
– dostawa materiałów biurowych  
– dostawa wody 
– dostawa źródeł światła i akcesoriów oświetleniowych 

b) między innymi usługi: 
– usługa przewozowa (loty- WhyNotTravel) 
– usługa cateringowa 
– usługa restauracyjna (w przyszłości) 
– usługa noclegowa (w przyszłości) 

  1. Dostawy i usługi nieobjęte przetargami i umowami ramowymi ogólnouczelnianym i/lub przekraczające kwotę 130 000 PLN w skali Uczelni w danej kategorii zakupu lub usługi: 
    • szacowanie ceny (zebrać co najmniej trzy: oferty/ zrobić zrzuty ekranu ze strony dostawcy lub usługodawcy np. zrzuty ekranu menu) 
    • obliczenie szacunkowej kwoty (zebrane kwoty z ofert dodane do siebie i podzielone przez ilość ofert) 
    • nadanie numeru sprawy i uzupełnienie Wniosku w EZD (wzór w załączniku nr 2) 
    • notatka z szacowania załączana do Wniosku w EZD (wzór w załączniku nr 4) 
    • przesłanie w EZD Wniosku + (jeśli otrzymaliśmy dofinansowanie spoza jednostki np. od Rektora, Dziekana) pisma poświadczającego dofinansowanie  + notatki z szacowania + zebranych ofert do akceptacji (dyrektora jednostki -> koordynatora zamówień publicznych->pełnomocnik ds. finansowych-> dziekana itd.) 
    • po otrzymaniu w EZD informacji z BZP, iż w związku z przekroczeniem w CPZ kwoty 130 tys. zł netto, proszę o przygotowanie dokumentów do postępowania prowadzonego na podstawie Ustawy PZP zgodnie z wytycznymi zarządzenia nr 49/2023 JM Rektora UWr §15, należy dodatkowo przygotować: 
    • szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) 
    • wytyczne do umowy przygotowanej przez BZP w sprawie zamówienia publicznego (w wytycznych należy uwzględnić istotne dla wnioskodawcy okoliczności związane z udzieleniem zamówienia, takie jak np.: przedmiot zamówienia, termin realizacji, sposób wykonania i odbioru, sposób określenia wynagrodzenia, sposób rozliczeń i terminy płatności, zabezpieczenie należytego wykonania, przewidywane kary umowne, wymagany okres gwarancji i rękojmi oraz możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty) 
    • wskazanie terminu realizacji zamówienia w dniach, tygodniach lub miesiącach 
    • od daty zawarcia umowy 
    • w przypadku zamówień, których przedmiotem są roboty budowlane lub usługi, wskazanie czynności do wykonywania przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w trakcie realizacji zamówienia 
    • następnie należy postępować zgodnie ze wskazówkami i terminami wyznaczonymi przez BZP UWr. 

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego